ابزارآلات صنعتی, مقالات

آیا کپسول گاز ایرانی و چینی تفاوت دارند؟

کپسول ایرانی و چینی آیا تفاوت دارد؟

کپسول‌های گاز به عنوان مخازن ذخیره‌سازی گازهای صنعتی و آزمایشگاهی نقش مهمی در حمل و نقل گازها ایفا می‌کنند. کپسول‌های گازی که امروزه در کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند به طور معمول تولید ایران بوده و یا از چین وارد کشور می‌شوند. سیلندرهای چینی از نظر کیفیت همانند مدل ایرانی هستند و هر دو دارای قیمت مناسبی می‌باشند. هر دو محصول در حجم‌های مختلفی تولید شده و قابل استفاده برای نگهداری انواع مختلف گاز می‌باشند. مصرف‌کنندگان ممکن است با کپسول‌های وارداتی از اروپا نیز برخورد کرده باشند که قیمت آن‌ها نسبت به نمونه ایرانی و چینی بسیار بیشتر است.

انواع کپسول گاز ایرانی و چینی

کپسول های گاز ایرانی و چینی به طور معمول از جنس آلومینیوم و یا فولاد بوده که برای ذخیره‌سازی انواع مختلفی از گازها به ویژه گاز اکسیژن کاربرد دارند. سیلندرهای آلومینیومی نسبت به فولادی سبک‌تر بوده که این موضوع هم جابجایی آن‌ها را آسان‌تر می‌کند و هم باعث شده است قیمت بیشتری نسبت به کپسول‌های فولادی داشته باشند.

قیمت خرید کپسول گاز ایرانی و چینی

“بنیان گاز” یکی از شناخته‌شده‌ترین و معتبرترین مراکز فروش کپسول‌های گاز چینی و ایرانی می‌باشد، که محصولات خود را با کیفیتی فوق‌العاده و هزینه‌ای مقرون به صرفه در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد. سیلندرهای گازی که توسط این مجموعه به فروش می‌رسد در حجم‌های متنوعی تولید شده و قابل استفاده برای ذخیره‌سازی انواع مختلفی از گازهای طبی و صنعتی می‌باشند.

به دلیل نوسانات نرخ ارز، قیمت کپسول‌های گاز ایرانی و چینی هر چند ساعت یک بار بروزرسانی می گردد. از این رو، از خریداران محترم تقاضا داریم پیش از خرید این محصول، از طریق راه‌های ارتباطی مختلف با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایند تا این عزیزان شما را از قیمت به روز کپسول‌های گاز ایرانی و چینی، برندهای موجود و مشخصات فنی آن‌ها مطلع سازند.  

سوالات متداول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *